Bezpłatny dojazd

Premiery marki INDIAN

Indian Chieftain z roku modelowego 2019 – legenda w nowej odsłonie.

Od czasu premiery w roku 2013, Chieftain chwalony był za doskonałe prowadzenie, moc i komfort. Teraz modele Chieftain, Chieftain Dark Horse oraz Chieftain Limited charakteryzują się jeszcze bardziej opływową, agresywną stylistyką, która podkreśla możliwości maszyny. Już na pierwszy rzut oka widać zmodernizowane owiewki o ostrzejszych krawędziach, nowe sakwy oraz siodło nie pozwalają na pomylenie Chieftaina z żadną inną maszyną.
Poza zmianami stylistycznymi nowy Chieftain może pochwalić się zastosowaniem najnowszych technologii takich jak trzy tryby: Tour, Standard oraz Sport pozwalające na błyskawiczną zmianę charakterystyki jazdy motocykla oraz systemem deaktywacji tylnego cylindra, co wpływa na zmniejszenie spalania oraz redukcję wibracji podczas postoju. Zmodernizowany został również system audio z Bluetooth oraz złączem USB, który automatycznie dostosowuje się teraz do prędkości jazdy, aby oferować doskonałą jakość dźwięku przy każdej prędkości.
Indian Chieftain 2019 dostępny będzie w trzech nowych malowaniach: White Smoke, Bronze Smoke i Thunder Black Smoke, a wersja Dark Horse poza matowym lakierem oferuje teraz czarny ceramiczny wydech oraz elementy wykończone w kolorze błyszczącej czerni.
Model został również lepiej spozycjonowany cenowo i stanowi w tym segmencie propozycję, obok której nie sposób przejść obojętnie. Więcej informacji dostępnych jest u Autoryzowanych Dealerów marki Indian.


Indian FTR 1200.

Zainspirowany, pełną sukcesów, historią rywalizacji Indiana we flat tracku, FTR 1200 czerpie pełnymi garściami z dziedzictwa modelu FTR 750 – mistrza tej dyscypliny i przenosi na ulicę doznania znane dotychczas jedynie z toru wyścigowego.
Nowy model łączy najnowsze technologie oraz wyścigową stylistykę ze zwinnym prowadzeniem i wygodną pozycją jazdy.
FTR 1200 jest pierwszym modelem Indiana, który wychodzi poza segment cruiserów, choć wiele łączy go z modelem Scout. Jest to przede wszystkim jednostka napędowa, czyli chłodzony cieczą V-twin o pojemności 1203 cm3. Została ona poważnie przekonstruowana pod kątem bardziej sportowego charakteru.
Silnik FTR 1200, dzięki zastosowaniu elementów z magnezu, jest dużo lżejszy, niż ten ze Scouta. Stopień kompresji wzrósł do 12,5:1, zwiększono również średnicę tłoka (102 mm). Wał korbowy jest lżejszy, a obudowy silnika i mocowanie tylnego wahacza mają inny kształt. Jednostka dysponuje 120 KM mocy (przy 8250 obr/min) i 115 Nm momentu obrotowego (przy 6000 obr/min). Współpracuje z nią 6biegowa skrzynia i sprzęgło z asystentem poślizgu.
Wizualnie Indian FTR 1200 czerpie pełnymi garściami z wyczynowego FTR 750. Jest konkretny i agresywny. Podkreśla to kratownicowa rama i wahacz ze stalowych rur.
Motocykl toczy się na 19-calowym kole z przodu i 18 calowym z tyłu, oba wyposażone we flat-trackowe opony z homologacją na ulicę Dunlop DT3-R.
Nowy Indian będzie dostępny w dwóch wersjach wyposażenia: standardowej FTR 1200 oraz bogatszej FTR 1200 S. W podstawowym wariancie motocykl będzie występował wyłącznie w kolorze czarnym, otrzyma oświetlenie LED, trzy tryby jazdy, gniazdo USB oraz tempomat. W wersji S dostępne będą trzy wykończenia, w tym replika malowania wyścigowego. Dojdą też dodatkowe elementy wyposażenia: w pełni regulowane zawieszenie Sachs, kontrolę trakcji, ABS firmy Bosch, działający w zakrętach oraz asystenta startu. Na kierownicy pojawi się dotykowy, kolorowy wyświetlacz o średnicy 4,3 cala.

Do motocykla dostępne jest ponad 40 różnych oryginalnych akcesoriów podzielonych na 4 kolekcje. Elementy z poszczególnych kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, aby stworzyć maszynę idealnie odpowiadającą na potrzeby motocyklisty:
Tracker – akcesoria, które pozwolą na maksymalne upodobnienie do wyścigowego pierwowzoru. Wąskie siedzisko z unikatową osłoną, wysoko poprowadzony wydech Akrapovic oraz nakładki z numerami startowymi to tylko niektóre z elementów tej kolekcji.
Rally – kolekcja inspirowana podróżami po zapomnianych bocznych drogach. Wyróżniają ją szprychowe koła i wysoko poprowadzony wydech Akrapovic jak również błotniki, szyba przednia i kierownica ProTaper. Taka konfiguracja pozwala na pełne wykorzystanie 150mm skoku zawieszenia. Sport – kolekcja, która uwydatnia sportowe aspiracje FTR-a. Nisko poprowadzony wydech Akrapovic oraz dodatki z włókna węglowego to doskonałe połączenie klasyki z nowoczesnością. Tour – użytkowe dodatki, dzięki którym FTR 1200 zmienia się w maszynę doskonałą do dłuższych podróży. Komplet pojemnych wodoodpornych sakw oraz szyba przednia sprawiają, że każdy kolejny pokonany kilometr to czysta przyjemność. W ten sposób Indian po raz kolejny udowadnia, że w kwestii dbałości o detale nie ma sobie równych.