Ninja ZX-4RR

W kategorii Super-sportów o pojemności 400 cm3 Kawasaki wprowadza rewolucyjny model Supersport. Ninja ZX-4RR wyposażony jest w 4-cylindrowy, rzędowy silnik pojemności 400 cm3 o wiodących w swojej klasie osiągach w kompaktowym podwoziu. Zarówno na torze, jak i na ulicy, doświadczanie radości płynącej z bezprecedensowej mocy Ninja ZX-4RR, ekscytującego dźwięku przy 15.000 obr/min i zwinnego prowadzenia z pewnością obudzi w Tobie wyścigową duszę.

399 cm³

57 kW {77 KM} / 14,500 obr./min

636 cm³

91 kW {124 KM} / 13,000 obr./min

Ninja ZX-6R 40th Anniversary

Supersport Ninja ZX-6R powróciła – a na 40-lecie modelu Ninja w spektakularnym malowaniu. Przekraczaj wszelkie granice dzięki piorunującym osiągom i niskiej wadze
podczas sportowej jazdy. Dla nas zdolność to maksimum satysfakcji, gdy możesz korzystać z możliwości z tak lubianej ZX-6R w sposób budzący zaufanie, zarówno na torze wyścigowym i ulicznej jazdy.

Ninja 7 Hybrid

Kawasaki wprowadza pierwszy na świecie masowo produkowany motocykl hybrydowy. Poznajcie Ninja7 Hybrid. Pod względem wymiarów, Ninja 7 Hybrid to średniej wielkości motocykl oferujący osiągi w klasie od 650 cm3 do 700 cm3 z natychmiastowym przyspieszeniem, które może konkurować nawet z supersportami klasy 1000 cm3 ze startu zatrzymanego (z funkcją e-boost, którą dostępna jest również w elektrycznych motocyklach Kawasaki), jednocześnie oferując oszczędność paliwa na równi z klasą 250 cm3 i sportową jazdę ze zmianą biegów za pomocą dedykowanych przycisków na kierownicy.

451 cm³

51.1kW (69KM) / 10,500 obr./min.

451 cm³

33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min

Eliminator 500

Gdy ulica wzywa, rusz w drogę zupełnie nowym Eliminatorem 500. Ten motocykl wstrząsa konwencjami dzięki eleganckiej i niskiej konstrukcji, niskiemu i wygodnemu siedzisku oraz lekkiemu i łatwemu prowadzeniu, co czyni go najbardziej przystępnym cruiserem Kawasaki. W nowym Eliminatorze ponadczasowy design został połączony z nowoczesną technologią, dzięki czemu możesz po prostu cieszyć się pełną radości, bezstresową jazdą.

Ninja 500

Wyraź swoją opinię z nowym motocyklem sportowym Ninja 500. Zwróć na siebie uwagę dzięki agresywnej stylistyce, z której znane są motocykle sportowe Ninja i nadaj ton dzięki dwucylindrowemu silnikowi o pojemności 451 cm3. Doświadcz legendarnych osiągów
Ninja na motocyklu sportowym zaprojektowanym, aby poprowadzić tłumy.

451 cm³

33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min

n/a

9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 rpm

Ninja Z e-1

Przyjemność z codziennych miejskich jazd – Kawasaki oferuje elektryzujące emocje dzięki nowym motocyklom z napędem elektrycznym. Naładuj swój dzień dzięki Z e-1 / Ninja e-1.

Ninja Z500

„All eyes on you” – czyli wszystkie oczy zwrócone na Ciebie gdy pokonujesz kilometry całkowicie nowym supernakedem Z500. Dzięki charakterystycznemu nadwoziu i mocnemu silnikowi o pojemności 451 cm3, ten agresywnie stylizowany streetfighter średniej pojemności jest dla tych, którzy nie boją się być widoczni zawsze i wszędzie

451 cm³

33.4 kW {45.4 KM} / 9,000 obr./min

Harley-Davidson na Warsaw Motorcycle Show 2024

Firma Harley-Davidson rozpoczyna kolejny rok w swojej ponad 120-letniej historii z przytupem, przeobrażając dwa z najbardziej kultowych motocykli w historii i wyznaczając nowy standard dla przyszłości przygody na dwóch kołach. Cztery najnowsze modele motocykli na rok 2024 oferują nową erę osiągów, technologii i designu w turystyce motocyklowej. Wszystkie te maszyny – całkowicie nowy Street Glide™ i Road Glide™, pierwszy motocykl Adventure zbudowany przez dział Custom Vehicle Operations: CVO™ Pan America™ oraz odjazdowy bagger CVO™ Road Glide™ ST rodem z toru wyścigowego – będzie można zobaczyć na stoisku D2.24.

Na stoisku H-D poza rasowymi motocyklami Harley z rodziny Cruiser i Touring możecie również zobaczyć motocykle z nowymi silnikami Revolution Max – modele Pan America typu Adventure Touring oraz miejskie maszyny z nowej rodziny Sport.

Znajdziecie tam też możliwość zakupienia oryginalnej odzieży Harley-Davidson, możecie porozmawiać z ekipą o dostępnych opcjach finansowania zakupu motocykla, a także sprawdzić jakie modele i w jakiej cenie oferują dealerzy H-D do wynajęcia (dostępne będą promocyjne oferty – tylko na targach – na zakupy odzieży i wynajem motocykli).

Dodatkową atrakcją na stoisku H-D będzie obecność Screw It. Let’s Ride – pary polskich moto-podróżników, którzy na motocyklu H-D Pan America Special przejechali w nieprzerwanej podróży obie Ameryki (w tym Ushuaia na Ziemi Ognistej i Deadhorse na Alasce), spędzając w podróży ponad 18 miesięcy i pokonując 99 000 km.

ZUPEŁNIE NOWE modele Street Glide i Road Glide

Motocykle Street Glide i Road Glide z rocznika 2024 są mocniejsze, lżejsze i jeszcze bardziej dynamiczne oraz charakteryzują się zupełnie nowym designem. Obydwa modele mają udoskonalony profil owiewek, który sprawia wrażenie odświeżająco nowoczesnego, a jednocześnie zachowuje DNA oryginalnego projektu Harley-Davidson, dzięki czemu od razu wydają się znajome.

Najważniejsze cechy i wyposażenie:

  • Zmodernizowany silnik Milwaukee-Eight™ 117 V-Twin
  • Ulepszona aerodynamika
  • Wybierane tryby jazdy
  • Multimedia na kolorowym ekranie dotykowym TFT o przekątnej 312 mm, który zastępuje wszystkie analogowe zegary i większość przełączników.

ZUPEŁNIE NOWY CVO Road Glide ST

CVO Road Glide ST to najmocniejszy, najszybszy i najbardziej wyrafinowany bagger, jaki kiedykolwiek wyprodukowała firma Harley-Davidson, doposażony w unikalną kolekcję komponentów, które docenią motocykliści preferujący osiągi. Głębokie, pojedyncze siodło i kierownica w stylu moto na sześciocalowych wspornikach wprost ustawiają kierowcę w agresywnej pozycji do jazdy na tej niesamowitej maszynie custom w stylu West Coast.
Najważniejsze cechy i wyposażenie:

  • Silnik Milwaukee-Eight™ 121 V-Twin High Output dostępny wyłącznie w tym modelu. Ten podrasowany układ napędowy zapewnia 127 KM oraz maksymalny moment obrotowy 193 Nm i jest to najmocniejszy silnik zamontowany w produkowanym fabrycznie motocyklu Harley-Davidson®.
  • Zmniejszona masa dzięki wykorzystaniu alternatywnych materiałów
  • W pełni regulowane zawieszenie przednie i tylne SHOWA®
  • Wysokiej jakości hamulce Brembo®
  • Wybierane tryby jazdy – Road, Sport, Track, Track Plus, Rain i kilka trybów Custom
  • Kolorowy ekran dotykowy o przekątnej 312 mm zastępujący wszystkie zegary analogowe i większość przełączników
  • Najwyższej klasy zestaw audio Rockford Fosgate™ Stage II z 4-kanałowym wzmacniaczem o mocy 500 W RMS

CVO™ Pan America™

Najnowsza odsłona tej wszędobylskiej maszyny i pierwszy motocykl typu Adventure Touring (ADV) w programie CVO™. Wszystkie cechy i funkcje, które uczyniły model Pan America™ 1250 Special wiodącym wyborem wśród wymagających kierowców Adventure Touring na całym świecie, zostały zachowane, w tym płynnie działający i mocny silnik Revolution™ Max 1250, półaktywne zawieszenie przednie i tylne, ekran dotykowy, wybierane tryby jazdy i reflektor adaptacyjny Daymaker®. CVO™ Pan America™ jest wyposażony w szereg dodatkowych, funkcjonalnych i wytrzymałych akcesoriów dobranych tak, aby ulepszyć podróż w jeszcze większym stopniu, w tym zawieszenie z system adaptacyjnej wysokości jazdy (Adaptive Ride Height), wytrzymałe aluminiowe kufry boczne i centralny, quickshifter Screamin’ Eagle™, szprychowe koła bezdętkowe, dodatkowe reflektory przednie LED, solidna płyta ochronna Skid Plate. Dla tych, którzy chcą wszystkiego i więcej.

SILENCE S01

Marka Silence to lider rankingów wydajności i jakości na europejskim rynku skuterów elektrycznych. Najnowocześniejsza technologia i konstrukcja powodują, że przełomowa firma z Barcelony na stałe zdominowała ten segment pojazdów o zerowej emisji. Dzięki nisko położonemu środkowi ciężkości i wyjątkowym osiągom jazda tym skuterem S01 daje naprawdę dużo satysfakcji. Jest również praktyczny dzięki sprytnie wyjmowanemu akumulatorowi oraz dużej przestrzeni bagażowej, idealnej na dwa kaski lub małą torbę.

Tryb P2P (push-to-pass) został zaprojektowany tak, aby ułatwić wyprzedzanie, pozwalając osiągnąć prędkość 95 km/h. Istnieje możliwość regulacji napięcia wstępnego przedniego widelca i tylnego amortyzatora w szerokim zakresie pozycji. Ponadto kompresję można modyfikować w celu usztywnienia lub złagodzenia tylnego zawieszenia.

Fast & Easy

Usuwalny akumulator typu wózek

133km

Autonomia WMTC

95 km/h

Najwyższa prędkość

3,6 s

Przyspieszenie 0-50 km/h

Dostępne są cztery opcje mocy wyjściowej. Tryb ECO ma ograniczoną prędkość do 70 km/h. Pozwala znacząco zredukować zużycie baterii i poruszać się w bardziej zrelaksowany sposób. Tryb CITY jest przeznaczony do poruszania się po mieście z ograniczoną prędkością 90 km/h, co zapewnia pojazdowi dobre osiągi i zrównoważone zużycie paliwa. Tryb SPORT to odblokowanie pełnego potencjału mocy szczytowej co przekłada się na przewodnictwo do 95 km/h, agresywne przyśpieszenie (zwłaszcza od 0 km/h do 50 km/h, które zajmuje 3.0 sekundy) oraz skuteczniejsze hamowanie regeneracyjne. Gdy wypróbujesz ten potencjał, stanie się on Twoim preferowanym trybem jazdy. Na wyposażeniu znajduje się również bieg wsteczny, do wygodnego parkowania i manewrowania w wąskich uliczkach.

Centralny przejrzysty wyświetlacz LCD informuje na bieżąco o temperaturze najważniejszych podzespołów, prędkości, stanie baterii, pozostałym możliwym dystansie do przejechania i szeregu innych ważnych informacji dla użytkownika.

Ten skuter elektryczny przyszłości posiada przyjazny system przewożenia akumulatora na wbudowanych kółkach niczym walizkę. Jednym kliknięciem można sprawnie wyjąć rozładowaną baterię z pojazdy by za chwile bez żadnego trudu przetransportować ją do miejsca ładowania.

SILENCE poza flagową wersją skutera S01 proponuje również:

  • Model S01+ – wersja pro z mocniejszymi parametrami
  • Model S02 – wersja przystosowana dla kurierów oraz dostawców miejskich

Serię F80 od producenta Caofen śmiało można umieścić w topie pojazdów typu dirt e-bike oraz pojazdów typu enduro napędzanych silnikiem elektrycznym. Caofen to rewolucyjny dostawca motorowerów elektrycznych, które łączą w sobie oryginalny design oraz imponujące parametry.

To maszyna idealna zarówno dla entuzjastów sportów motorowych, jak i tych, którzy poszukują ekologicznej i efektywnej alternatywy dla tradycyjnych środków transportu.

Jedź dłużej dzięki najbardziej zaawansowanej technologii akumulatorów dostępnej na dzień dzisiejszy! Pełne ładowanie trwa do 3 godzin. Opatentowana technologia wydłuża żywotność (zachowanie swoich parametrów i właściwości) akumulatora (zachowanie swoich parametrów i właściwości) akumulatora o 150%. 

Rama z jednolitego stopu magnesium to rozwiązanie które może przejść do historii jako nowa technologia konstrukcyjna dla wyczynowych pojazdów tego typu. Wytrzymałość ramy za sprawą braku spawanych połączeń, automatycznie wzrasta o 30% względem rozwiązań konwencjonalnych oraz idealnie rozmieszcza środek ciężkości maszyny dla jeszcze lepszej kontroli i doznań podczas szybkiej jazdy.

PREMIERA 2024 w Polsce - CAOFEN F80

Główne cechy tego pojazdu to potężna bateria 72V na innowacyjnych ogniwach NMC 21700 (niklowo-manganowo-kadmowe), która zapewnia do nawet 2000 cykli ładowania oraz zachowuje swoje właściwości w skrajnych warunkach pogodowych. Jest to żywotność trzykrotnie dłuższa w porównaniu do tradycyjnych baterii litowo-jonowych.

Pod względem dostarczanego napięcia, NMC przewyższa typowe baterie litowo-jonowe. Średnie napięcie wyjściowe baterii na ogniwach NMC wynosi około 3,7V. Wyższe napięcie sprawia, że baterie NMC lepiej nadają się do zastosowań wymagających dużej mocy wyjściowej.

2,35 sekundy to czas jaki jest potrzebny aby F80 osiągnął prędkość 50 km/h. Mocny silnik elektryczny o szczytowej mocy 8000W gwarantuje imponujący moment obrotowy, przyjemny dźwięk napędu, płynne przyspieszanie oraz prędkość maksymalną do 90 km/h. Wygląd maszyny jest nowoczesny, masywny i budzi respect motocyklistów na tradycyjnych spalinowych konstrukcjach.

High-powered 8000W Motor

2.35s
0-50km/H

8kw
moc szczytowa

Solidny i sprawdzony układ zawieszenia powietrznego i sprężynowego jest regulowany w trzech miejscach pod kątem kompresji i odbicia, a także napięcia tylnej sprężyny. Jeżeli masz zamiar przemierzyć dłuższą trasę, to utwardzenie zawieszenia zajmie ci 20 sekund. Jeżeli natomiast chcesz pokorzystać z uroków off-roadu to również w ten sam sposób bez dodatkowych narzędzi jesteś w stanie zawieszenie uwrażliwić.

Komfort kierowcy jest priorytetem – opływowe siedzenie, kształt ramy, wysokość mostka i szeroka kierownica zapewniają wygodną pozycję podczas jazdy. Caofen F80 w wersji fabrycznej dedykowany jest dla osób od 150 cm do 190 cm wzrostu. Inteligentny wyświetlacz LCD ułatwia obsługę, umożliwiając dostęp do danych o stanie baterii, trybie jazdy, przejechanym dystansie oraz aktualnej prędkości.

Bezpieczeństwo jest zapewnione dzięki zaawansowanemu systemowi hydraulicznego hamowania na płyn DOT4, światłom przednim, kierunkowskazom, światłom pozycyjnym tylnym oraz światłu STOP. Caofen F80 to wszechstronna maszyna do ekstremalnej (przy tym cichej) jazdy jak i inteligentnego przemieszczania po drogach publicznych, dzięki możliwości homologacji. Ponadto F80 to ekologiczny środek transportu, który nie emituje spalin, przyczyniając się do ochrony środowiska.

Motocykl dostępny jest w 3 wariantach:

  • On-Road – wersja z homolgacją L3e przeznaczona głownie do miasta
  • Dual-sport – wersja z homologacja L3e łączące cechy mototykla terenowego oraz szosowego
  • Off-road – wersja bez homologacji przeznaczona do jazdy w terenie

Cechy dodatkowe:

  • elektroniczny pilot zapłonu
  • możliwość homologacji (kat. B1 oraz A1)
  • klakson, kierunkowskazy, odblaski
  • elektroniczna blokada kierownicy
  • trzy tryby jazdy + entertainment mode
  • tryb odzyskiwania energii (EBS)
  • profesjonalne narzędzia, lusterka i certyfikat w zestawie
  • wentylowana ładowarka 18A
  • regulowana ręcznie amortyzacja przednia/tylna
  • pełna instrukcja obsługi w języku polskim
  • szczegółowa instrukcja rejestracji pojazdu

Dostępne kolory ramy: czarny / grafitowy